Nečinnost při vyřízení žádosti o informace

Petr

4. 2. 2016 | Počet zhlédnutí: 1766 | Počet komentářů: 1

Jako zastupitel obce a člen finančního výboru jsem po rozhodnutí krajského úřadu na stížnosti proti výši úhrady podle § 16a odst. 1 písm. d) z. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím (InfZ) od paní starostky stále neobdržel všechny vyžádané dokumenty. Jak v takovémto případě mám dále postupovat? Paní starostka na email, kde ji o to opětovně žádám nereaguje.

Oldřich Kužílek

Poradce pro otevřenost veřejné správy

6. 2. 2016

Po rozhodnutí krajského úřadu, který – jak plyne z kontextu nejasně formulovaného dotazu – nejspíše zrušil výzvu k úhradě nákladů, je obec povinna ve lhůtě 30 dnů informace poskytnout.

Pokud se tak nestane, je na řadě stížnost proti nečinnosti podle § 16a odst. 1 písm. b) Infozákona.

Vkládat reakce mohou jen přihlášení uživatelé!
Nemáte ještě u nás účet? Zaregistrujte se!

Nenašli jste odpověď na váš problém? Nezoufejte, popište nám
ho a my vám odpovíme.

Souhlasíte, že úřady nemají občanům nic tajit?

Donoři

V minulosti podpořili také

RSJ SCIO GopayFond Otakara MotejlaUS embassy