Veškeré tyto informace o jednotlivých pracovnících představují osobní údaje. Jejich poskytnutí tedy je možné jen v omezené míře. V tomto případě by se postupovalo na základě možnosti poskytovat osobní údaje podle § 5 odst. 2 písm. f) zákona o ochraně osobních údajů, podle kterého lze bez souhlasu subjektu údajů poskytovat osobní údaje „o veřejně činné osobě, funkcionáři či zaměstnanci veřejné správy, které vypovídají o jeho veřejné anebo úřední činnosti, o jeho funkčním nebo pracovním zařazení“.
Zároveň však toto poskytování je omezeno tím, že poskytnutí nesmí nepřiměřeně zasáhnout do práva na ochranu soukromého a osobního života subjektu údajů (což stanoví § 5 odst. 3 ZOOÚ).
V konkrétním popsaném případě bych hodnotil situaci tak, že konkrétní údaje o okamžiku příchodu a odchodu, natož o důvodech mimořádných odchodů a příchodů, jsou natolik silným zásahem do soukromí (např. návštěva lékaře, rodinné důvody), že je vyloučené takto přesné údaje poskytovat. Přiměřené by bylo nanejvýše poskytnout přehled o souhrnné přítomnosti pracovníků na pracovišti. Ovšem například i informace o době dovolené (od – do) by byla nepřiměřeným zásahem do soukromí. Něco jiného je okamžitá informace o tom, zda pracovník je právě na pracovišti (některé úřady ji zobrazují na webu on-line), či zda právě má dovolenou.
Žádost formulovaná jak uvádíte by tedy měla být oprávněně z větší části odmítnuta, poskytnout by se měly jan celkové, souhrnné údaje.