Žádost e-mailem údajně nedošla
Emil
8. 9. 2016 | Počet zhlédnutí: 1912 | Počet komentářů: 1
Dne 16. 8. 2016 jsem v souladu se zák. č. 106/1999 Sb. podal žádost o informace u povinného subjektu. Žádost byla zaslána na e-mailovou adresu, kterou má tento povinný subjekt v kontaktech na svých webových stránkách uvedenou jako jedinou a označenou jako oficiální.
V zákonné lhůtě jsem neobdržel jakékoli vyřízení ze strany povinného subjektu, tudíž mně požadované informace nebyly povinným subjektem poskytnuty a ani nebylo vydáno řádné správní rozhodnutí o odmítnutí žádosti podle § 15 zák. č. 106/1999 Sb. Vzhledem k této skutečnosti jsem dne 6. 9. 2016 zaslal k povinnému subjektu stížnost na postup vyřizování žádosti o informace podle § 16a odst. 1 písm. b) zákona č. 106/1999 Sb. Stížnost jsem zaslal na stejnou e-mailovou adresu povinného subjektu, na kterou byla předtím zaslána i žádost o informace.
Dne 7. 9. 2016 jsem od povinného subjektu obdržel z jiné e-mailové adresy, než na kterou byly zaslány žádost o informace a následně stížnost a než kterou má povinný subjekt uvedenou na svých webových stránkách, následující odpověď:
"Vážený pane,
dnes jsem z elektronické pošty XXXXXXXXXX převzala Vaší stížnost na neřešení žádosti o informaci. Bohužel žádnou žádost z 16.8.2016 k dispozici nemám a žádnou jsem neobdržela a žádná není ani uložena v doručené poště. Takže vás žádám o sdělení, jakou formou, na jakou adresu a kam jste žádost posílal. Vaše žádost je velmi obsáhlá, takže využijeme lhůtu 30ti dnů , od data doručení stížnosti, ke zpracování odpovědi."
Prosím Vás o radu, jak se mám k výše uvedené reakci povinného subjektu postavit a jak mám postupovat dále.