Registr smluv
Věra Kudelová
25. 6. 2020 | Počet zhlédnutí: 1075 | Počet komentářů: 1
Jedná se mi hlavně o hodnotu, kterou zveřejnit v RS.
1. V roce 2012 jsme uzavřeli nájemní smlouvu na dobu neurčitou, která samozřejmě není zveřejněna. Nyní se řeší z důvodů formálních úprav (název organizace, chybné uvedení IČ) vydání dodatku k této smlouvě nebo smlouva nová, to je na rozhodnutí zřizovatele.
Předmětem plnění: máme od obce pronajato jedno patro budovy, kde se nachází detašované pracoviště naší školy. Nájem jako takový neplatíme, ve smlouvě je stanoveno, že nám pronajímatel (obec) 2 x ročně vyfakturuje poměrnou část nákladů na energie a svoz odpadu. Není mně jasné, jak uvést cenu. Když jsem vyhledala 3 roky zpětně, tak fakturovaná částka byla přibližně 60 000 Kč/1 rok. Do ceny plnění mám uvést 300 000 Kč (60 000 Kč x 5 let)? A co nájem, my vlastně žádný neplatíme, musí se uvést např. jeho odhad nebo nějak zjistit cenu v místě obvyklém nebo to není zapotřebí a stačí uvést do RS pouze předpokládanou cenu za energie. Pronajímatel je plátce DPH, ve faktuře žádnou daň neuvádí, jedná se vlastně o přefakturaci. Cenu uvést tedy do kolonky bez DPH ?
2. Jak si ověřím, že používám správný formát ke zveřejňování smluv? Doposud používám program, kterým si naskenovaný obrázek upravím do otevřeného a strojově čitatelného formátu, ale to zřejmě lze používat pouze do 31.12.2023. Je někde postup, vzor jaký formát používat a jak ověřím, že je správný?
3. Musí být objednávka podepsaná dodavatelem?
4. Fyzická osoba podnikající má většinou shodnou adresu bydliště a sídla. Co v tomto případě uvést do metadat? Na objednávce má uvedeno např. Masarykovo náměstí 58, Zlín. lze toto uvést i do metadat nebo tam uvést pouze Zlín? Ve veřejném živnostenském rejstříku se nyní již adresa bydliště nezobrazuje, tudíž nelze ověřit.
5. Každý rok obdržíme od stejné fyzické osoby účelový finanční dar ve výši 30 000 Kč . Doposud nezveřejňujeme, je to prosím Vás správně?
Jana Navrátilová
Jak opravit zveřejnění v registru smluv, když jsme omylem uvedli více smluvních stran. Ve zveřejněné smlouvě je pouze jeden dodavatel. Je to chyba a jak ji opravit? Děkuji.
Jana Navrátilová
Zveřejnili jsme objednáku v čitelném formátu a potvrzení objednávky jako scan. Je nutné provést opravu nového potvrzení objednávky v čitelném formátu a znovu zveřejnit?