Otázka využívání webu obce spadá do samostatné působnosti. Pokud si ji nevyhradí zastupitelstvo, rozhoduje o nich rada obce, v některých případech jen starosta obce. Pokud v obci není rada obce, může o tom rozhodovat zastupitelstvo.
Zároveň však lze uvést, že takováto otázka je poněkud pod rozlišovací úrovní právních formulací zákona o obcích. Lze se domnívat, že zastupitelstvo někdy v minulosti tak či onak pověřilo obecní úřad (uložilo mu) provozováním webové stránky. Míra detailu asi nikdy nebyla přesně určena. Rozhodnout o tom, že na člena zastupitelstva se na jeho žádost zveřejní jeho kontakty, by tak jistě mohl i samotný úřad (tajemnice) s tím, že tak pouze plní obecný úkol provozovat informační stránku obce.
Navíc lze aplikovat určitou, byť ne takto přesně výslovnou povinnost obce podle § 5 odst. 1 písm. e) Infozákona, povinnost zveřejnit „popis své organizační struktury“. Dále podle prováděcí vyhlášky Ministerstva vnitra č. 515/2020 o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy je povinný subjekt povinen zveřejnit „kontaktní údaje povinného subjektu“ (bod 4 přílohy č. 1). Jednotlivý člen zastupitelstva sice nezastupuje povinný subjekt individuálně, ale jeho kontakt jako člena nejvyššího orgánu obce lze za takový údaj považovat, zvláště když to sám požaduje.
Pokud však okolo takovéto banality existuje spor, asi to signalizuje nějaké napětí mezi členem zastupitelstva a úřadem, případně vedením obce. Pokus znemožnit či komplikovat zveřejnění kontaktu na zastupitele odkazováním, že to musí rozhodnout zastupitelstvo, je sice podivné a komické, v posledku ale neexistuje žádná zcela jednoznačná povinnost tajemnice to zajistit. Může jí to přikázat jen starosta, rada nebo zastupitelstvo.