Objednávka přes internet

Eliška

16. 12. 2015 | Počet zhlédnutí: 1589 | Počet komentářů: 1

Dobrý den, asi před dvěma měsíci jsem si objednala boty. To že doručení trvalo měsíc, mi nevadilo, ale to že mi došlo špatné číslo a nechtějí mi je vykrelamovat ano. Nevím co s tím mám dělat. Na České obchodní inspekci bylo napsáno že reklamace neřeší. Ty boty jsem platila dopředu a své peníze nebo alespoň správné číslo těch bot bych uvítala.

Děkuji za odpověď

S pozdravem Chmelařová

16. 12. 2015

Dobrý den, Váš dotaz nespadá tématicky do naší poradny. Nicméně z dotazu vyplývá, že jste objednávala přes internet, telefonicky atd. , když Vám zboží bylo doručeno poštou. Do 14 dní máte podle občanského zákoníku právo vrátit zboží bez udání důvodu. Některé obchody již mají formulář pro tento účel, nebo formulář na výměnu, reklamaci, případně můžete napsat sama, že vracíte zboží podle obč. zákoniku do 14 dnů bez udání důvodu a žádáte o vrácení peněz na Vás účet. Některé obchody mají i instrukce ohledně poštovného. Pokud jste tuto dobu již překročila, je nutné zboží reklamovat a napsat důvod, zde platí jiné lhůty. Neznám podrobnosti Vašeho případu, ale můžete je písemně upozornit, že pokud Vám nevyhoví, obrátíte se na soud.  S dalšími dotazy doporučujeme obrátit se na Sdružení ochrany spotřebitelů.

Vkládat reakce mohou jen přihlášení uživatelé!
Nemáte ještě u nás účet? Zaregistrujte se!

Nenašli jste odpověď na váš problém? Nezoufejte, popište nám
ho a my vám odpovíme.

Taky vám vadí nečinnost policie?

Donoři

V minulosti podpořili také

RSJ SCIO GopayFond Otakara MotejlaUS embassy